WOD O’CLOCK pienryhmävalmennus alkaa 4.10.

syys 14, 2021 - By Lauttasaaren Liikuntakeskus

ilmoittautumiset ja lisätiedot valmennus@erimover.com
Klikkaa kuvaa avataksesi se isompana toisella välilehdellä.

WOD O’CLOCK –pienryhmävalmennus – treenit maanantaisin klo 17.00-18.00
alkaen 4.10.2021

Crosstraining on harjoittelumuoto, jossa yhdistellään erilaisia harjoittelumenetelmiä upeiden tuloksien saavuttamiseksi. Monipuolisen harjoittelun tavoitteena on kehittää lihasvoimaa, kestävyyttä, kehon hallintaa, ketteryyttä sekä liikkuvuutta.

VALMENNUKSEN TAVOITTEET
Kehittää:
✖️ Lihaskuntoa ja voimaa
✖️ Kestävyyskuntoa ja yleistä jaksamista
✖️ Urheilullisuutta, suorituskykyä
✖️ Kiinteyttä ja lihaserottuvuutta

Sekä mahdollisen tasannevaiheen ylittäminen uusien ärsykkeiden avulla

Lisäksi tavoitteena on osallistujien osaamisen lisääminen sekä omaharjoittelun monipuolis-
taminen.

VALMENNUKSEN TAUSTAA

Crosstraining -valmennuksessa kestävyyskunto eli hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintakyky, on suurennuslasin alla. Kestävyyskunto kuvastaa elimistön kykyä kierrättää happea ja ravinteita niitä tarvitseville kudoksille ja se onkin yksi tärkeimmistä fyysisen kunnon osa-alueista. Valmennustapaamisilla tutustutaan muun muassa kehonpaino – ja HIIT -harjoitteluun. Lisäksi tapaamisilla esiintyvät monipuoliset lihaskuntoharjoitukset nostattavat sykettä ja haastavat kestävyyskoneistoa.

Valmennustapaamisilla tutustutaan erilaisiin lihaskuntoharjoittelumuotoihin, kuten pienväline-, kehonpaino- ja kahvakuulaharjoitteluun. Lihaskuntoharjoitusten tavoitteena on kehittää koko kehon lihaskuntoa, voimantuottoa, kehonhallintaa sekä ketteryyttä ja tarjota uusia ideoita osallistujille. Valmennus aloitetaan rennoilla kuntotesteillä, joilla testataan lihaskuntoa. Viimeisellä tapaamisella uusitaan testit ja päästään nauttimaan niin parantuneesta lihaskunnosta kuin kestävyyskunnon kehittymisestä.

Treenimäärien lisääntyessä tulee myös huoltaviin toimenpiteisiin kiinnittää erityishuomiota. Kehonhuoltoharjoittelu tarkoittaa harjoitteita, joilla ylläpidetään ja edistetään liikuntakoneiston toimintakykyä.

Kehonhuoltoharjoitteet parantavat suorituskykyä sekä edistävät palautumista ja liikkuvuutta. Valmennustapaamisilla opitaan huolellinen alkulämmittely rutiini ja tehdään erilaisia liikkuvuus- ja hallintaharjoituksia.

VALMENNUKSEN KUVAUS

✖️ Osallistujamäärä: 4-10 henkilöä
✖️Tapaamisten kesto: 60 min
✖️ Valmennusote: Tiukan tsemppaava, mutta kannustava

VALMENNUKSEN HINTA

Hinta: 297€
Valmennuksen voi maksaa kerralla tai 99€ erissä. Valmennuksen voi maksaa myös liikuntaedulla.